Tacy Klienci rzadziej zdradzają...
14.05.2018

Tacy Klienci rzadziej zdradzają...

Najlepszy klient to ten, który jest lojalny. Nie zdradza...
czyli nie zerka i nie ucieka nam do konkurencji. Dokonuje kolejnych zakupów lub regularnie dokonuje przelewów, dzięki czemu nawet kilkukrotnie zarabiamy na jednej sprzedaży. Klient, który swoją stałą obecnością daje nam poczucie bezpieczeństwa oraz realny dowód, że nasz biznes rozwija się stabilnie. Marzenie...
Skąd się biorą tacy klienci?
Spadają z nieba?
Czy tacy są z natury?
A może są bardziej podatni na jakieś czynniki czy okoliczności przyrody?
Nic z tych rzeczy...

Absolutnie KONIECZNIE należy zadbać o kluczowe obszary, które stanowią fundament lojalności klientów. Dzięki temu możesz zwiększyć swoją skuteczność nawet o 300 %.
Jak to możliwe?

Oto kilka wskazówek dla Ciebie oraz przykłady jak robi to marka Play:

1. Najlepsza JAKOŚĆ OBSŁUGI. „Będzie Pan zadowolony" :)
Jeśli dotrzymasz słowa, Twój nowy Klient z chęcią zostanie. To oczywiście nie jest odkrywcze, jednak absolutnie najważniejsze...w dobie szalejącej konkurencji w każdej branży to właśnie jakość obsługi bywa czynnikiem decydującym o lojalności klienta.

Świetnym przykładem jest Play, którą konsumenci wybrali jako Gwiazdę Jakości Obsługi 2018! W Międzynarodowy Dzień Konsumenta, w Business Centre Club w Warszawie odbyła się Gala Finałowa. Godłem Gwiazdy Jakości Obsługi zostają uhonorowane tylko firmy, które w największym stopniu zaspokajają potrzeby klientów.

2. Abonament.
Genialna perspektywa, dzięki której możesz kilkukrotnie zarabiać na jednej sprzedaży.
Co więcej, abonament to nie tylko stały dopływ środków pieniężnych. To stała OPIEKA nad klientem, która może zaowocować dodatkowym BONUSEM dla Ciebie w postaci rekomendacji. Zadowolony Klient abonamentowy nie będzie miał problemu z poleceniem Twojej osoby. Dla Ciebie każda rekomendacja to SZANSA na kolejny abonament.

3. Rozwój. Prestiż. Uwaga.
Wysokiej jakości marketing. Rozpoznawalność i siła MARKI. To elementy, które niezwykle wspierają biznes, kontakt z klientem oraz ułatwiają domykanie transakcji. Play jest okrzyknięta jako jedna z najsilniejszych obecnie marek na polskim rynku, o czym piszą np. w Nowej Sprzedaży.
Jednak z badań wynika, że Content Marketing, którego działanie nastawione jest na użyteczność treści, buduje korzyści konsumenckie. Innymi słowy, marka nie tylko się „reklamuje". Chce być przydatna dla klienta i stawiać go w centrum zainteresowania, co wyróżnia i ...przekłada się na zyski.

Z nami możesz to wszystko mieć do dyspozycji TERAZ!
Wystarczy, że dołączysz do naszego Zespołu
Sprawdź co mam na myśli TUTAJ

Pozdrawiam 

Joanna Włodarczyk 

Viceprezes Zarządu